Klachtenregeling
Wanneer u onverhoopt klachten heeft over onze medewerkers, de behandelingen of andere aspecten van onze dienstverlening, dan horen wij dit graag van u. U kunt terecht bij onze klachtenfunctionaris, Marleen Schoemaker-Huisman. Contact met haar is uiteraard kosteloos en alle informatie die u met haar deelt, wordt discreet behandeld.
Marleen is te benaderen via haar e-mailadres info@veenstade.nl of via onze secretaresses die u kunt bereiken op 0578-572990.
Hier kunt u het klachtenformulier downloaden en invullen. Wij zullen altijd proberen uw klacht, conform ons klachtenreglement, naar tevredenheid op te lossen. In het geval dat wij er samen niet uitkomen, dan verwijzen wij u graag door naar de consumentensite van onze beroepsvereniging KNGF (www.defysiotherapeut.com). Hier vindt u informatie over wat u met een klacht over onze praktijk kunt doen.
De telefonische bereikbaarheid van de praktijk is van maandag t/m donderdag van 8.00 – 20.00 uur en op vrijdag van 09.00 – 19.00 uur
Onze openingstijden
Maandag – donderdag
08:00 – 21:00 uur
Vrijdag
08:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 13:00 uur
Therapiecentrum Veenstade
Veenweg 5
8171 NJ Vaassen
Onze Keurmerkpraktijk levert Topzorg Therapiecentrum Veenstade is door KIWA gecertificeerd als KeurmerkPraktijk